Alla inlägg den 15 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 15 april 2013 22:30

ååååh jag hatar sånt här... när man har massa ideer till saker å skriva och så har man ingen tid, alls! måste göra färdigt mitt svenska tal OCH öva på det tills imorgon, samt skriva det här och prata med folk inom loppet av en halvtimme! D: kommer aldrig gå... tur det är lite sovmorgon imorrn iaf... fast de e klart, kommer morsan på mig med att vara vaken senare än 11 blir de kul. fuck this fuckery!


till att börja med så ska jag till torget på lördag!! :D :D för er som vet vad det innebär, good for you, för er andra; jag pallrar mig upp sjuukt tidigt för att stå och frysa/ta hand om griniga tanter/bli nypt i kinden/kolla affärer/jobba från typ 6 till två i lidköping :3 oooh den här låten va bra... x3 This is halloween - Marilyn Manson


idaaag... så har jag spenderat större delen av tiden vid datorn, småfixat, jobbade några timmar på trädgårn och stack sen till sara.. dels så har Amanda K tagit bort blocken på snap chat!! :D blev överlycklig xD men hon är den enda som får selfies, vågar inte annat ifall hon skulle vilja blocka mig igen... x3 ;) övertalade sara till att skaffa det dock, så nu har vi ett krig om vem som kan skicka bild på den snyggaste killen typ xD


nä men seriöst, jag får skriva upp ideerna jag hade och dra nu, det här funkar inte! all tid är redan borta ju! D: byee!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards