Alla inlägg den 8 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 8 april 2013 21:45

*är inne i en väldigt "chic" affär* Jag stannar till för att läsa att citat på väggen i väntan på att sara ska komma med mig ut. Citatet lyder:


- Kärlek till skönhet är smak, kärlek till skapande är konst.


Sara bulldozrar sig förbi mig:


- Jag ÄR kärlek.


what!? xD japp, idag har jag varit på stan med Sara x33 men en sak i taget, aight? :3


på morgonen idag hade vi tydligen föreläsning i aulan, p, q och r klasserna tror jag bestämt. Basically var det två tanter (en tant och en ung tant) som pratade om försäkringskassan och socionomer. Fast de sa liksom aldrig riktigt va de gjorde på försäkringskassan eller varför de va där för att prata om det. Jag har då inte bett om det?? Men de e lugnt, jag spelade PvZ iställe^^ har ju aldrig rundat det på mobilen så satsar på det nu ;) och så har jag kommit på att jag vill ha ett fucking play-station!! ;_; det här funkar inte.


men sen en giganormisk lunchrast, jag och min Sofia köade för blodpudding i 20min bara för att konstatera att vi nog behöver döpa om det till svartpudding eller nått xD


På tyskan hade vi det här sedvanliga "vad har du gjort på lovet"-snacket och det går väl bra, allt är rätt lugnt, tills lärarn ska lyssna. helt plötsligt är man urbotat genomkorkad och kan inga ord över huvud taget. tror hon är väldigt besviken på oss xD den här iden med att vi ska spela in oss själva och skicka in det till henne hade tydligen funkat så dåligt att hon bara nämnde det helt kort som "ah, jag får prata i grupp med er för att spela in funkade inte så bra..", tror hon är ledsen för att hennes tappra försök att vara modern med teknologi och tjafs går upp i rök, när det egentligen bara är vi som suger brutalt på tyska xD


på religionen hade vi oförberett prov som kommer med i betyget. JAG SA JU ATT HAN VA MENTALT STÖRD!? VISST SA JAG DET!??? suck! >.>' grejen är ju den att allt VA lugnt, helt lugnt, vi skulle bara analysera någon bajsig bibel-text och blaha blaha, rätt lätt, allt man behövde stod i texten, tills man kom till en fråga om typ existensiell och fundamentalistisk bajs, sista frågan, verkade mest som om någon somnat på tangentbordet... ah fuck it. vi lever, och det är ju det viktiga, right? ;)


SEN KOM MIN HOMIE SARA TILL SKOLAN!! :D hon är väl praktiskt taget en kändis nu, så mkt som jag pratar om henne... xD vi fortsatte vidare mot hemmakväll och city för att köpa these babies:



<3

(oh yes mother fuckers, jag har gjort den skålen SJÄLV! färgen är egentligen giftig så enligt lärarn ska jag dö långsamt och plågsamt av att ha ätliga saker där i. fun fun :) )


folk kan inte bara hålla på och komma och kommentera min blogg irl sådär... det funkar inte... då måste jag läsa om typ allt jag nånsin skrivit för att försökra mig om att det inte va såå helkonstigt då människan faktiskt kommer ihåg det ... xD 


undra just.... om det inte va nästa helg jag skulle med syrran och co. för att bugga med gamla bugggruppen?? hoppas det, känner verkligen för det nu! :D vill ut och hitta på ngt! :3


If you care enough to be upset if he find someone else that he rather spends his time with than you. Then take him and make him yours. If you never try you have no right to be upset, lazy asshole.

Ingen annan styr över ditt liv. Saker drabbar dig inte bara hur som helst. Det är du som fattar besluten. Det är du som styr. Allt handlar bara om hur du väljer att hantera skiten.


Jag har kommit på att om jag läser upp ngt inför klassen typ en gång i veckan kanske jag lärt mig lagom till bröllopet.... x)


Sara va det ja! jo när vi marscherade ut från affären börjar hon plötsligt slå mig lite mer frenetiskt än vanligt då vi får syn på denna bil xD höga på varandra som vi va vid det laget verkade det som en finfin ide att posera med den xD sååå här:



It seemed like a good idea at the time...


aldrig förr har jag låtit så mkt skit om mig vara offentlig för allmänheten... aja! Vi käkade också på subway, köpte en kinderäggs-choklads-choklad-kanin (tio poäng till ditt elevhem om du fattade den) och gick sen på bio x333 Vi var sex st som skulle se filmen, som för övrigt ägde skiten ur det mesta, This is 40, sååå bäst xD and I know you want to see it.... ;) megan fox, Jason Segel, Paul Rudd och Billie Joe Armstrong e med.... xD sen How I met your mother så har jag bara älskat Jason Segel mer och mer, han är fucking awesome!

så ah, vi bröt ihop i skrattanfall några gånger innan hennes far hämtade upp oss och körde oss hem :3 nu kvarstår den stora frågan... ska jag sova eller va det ngt mer jag behövde säga?


näää jag e trött :3 se ya folks!<3


jag skulle behöva en massage.... den som känner sig manad.... och en mother fucking kram! o.o

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards