Alla inlägg den 11 april 2013

Av Sofia von Boqvist - 11 april 2013 22:02

Idag KÄRA vänner så "blev vi av" med sovmorgonen så som Antonio så fint uttrycke det då vi istället fick sitta still i tre timmar och lyssna på tre typer som pratade om sitt jobb/utbildning som sjuksköterska/psykolog/...något mer...juste! juridist.. vilket jag alldeles säkert stavade fel nu. oh well. psykologen bad om nya frågor större delen av tiden så vi fick väl helt enkelt hitta på saker vi egentligen inte alls undrade. juridisten pratade ... mycket.. sjuksköterskan i sin tur fick stå till svars för typ hela sjukvården och dess akutmottagning och helt out of the blue bestämmer sig anid för att dela med sig av:


- Jag va med i en longboard-olycka en gång.

- ...

- Och då fick jag komma in där... på akuten... och då... då undersökte dom mig...

- ....


den här klassen alltså... jag svär...


Jag och min Sofia spenderade sen rasten med att diskutera potentiella arbeten och konstaterade att vi ser alldeles för mycket film... ;)


jag vart sen heeelt övertygad om att vi hade samhäll, hur många gånger jag än fick höra att det visst va matte. men lyckades få med mig rätt bok iaf, inte för att jag jobbade ngt, alls. fan det är inte bra alltså... det här med sannolikhet och sån skit skulle jag ju verkligen behöva öva på... men seriöst... det finns ju liksom.... tumblr!? D:


dock hade vi inställd svenska sen, eller ah, den delen som inte skulle hålla tal iaf, så jag och min Sofia knatade ner till subway (släppte av amanda k hos frisöen först), spenderade sedan lite kvalitetstid ihop med en jääävligt nice lunch, köpte oss varsin kaffe på expressohaus (fuck spelling you fucking fucktards) och hämtade sedan upp amanda k igen :3 satte oss utanför salen och drack upp kaffen.... let the frenzy begin.... historia. film. ingen lärare. troooor du jag kollade på någon pissfilm om fucking 1800-talet eller?! NEJ! hade faatima bredvid mig och snacka om payback för alla gånger.... tänk dig mig, irriterande, fast gånger 10. så till och med FAATIMA tappa besinningen och skrek i panik åt mig xD *riktigt stolt över mig själv* såklart kom vi överens om en del saker också, typ kasta vatten på folk, när jag är i mitt damp-mode går jag ju ner till hennes nivå liksom ;)


och BTW! Amanda k fick mig att skaffa snap chat TROTS att jag sa att jag vägrar ta selfies och att jag bara skulle skicka bilder på min katt hela dagarna, vet du vad den typen gör då?! efter en bild på busskortet, en på skon och en på väggen så BLOCKAR hon mig!!! jag är i chock. detta är fan inte okej. men fuck it, nu har jag ju ändå skiten, inte för att jag skickar det man brukar skicka antar jag... faatima fick förut en bild på en toa-rulle, min vägg/byrå, en cola-flaska, en burk piller och min y-knapp på tangentbordet. sååå vill ni ha sånt så kan ni väl lägga till mig för all del! bozze96. ja klart som fan amanda bestämde namnet åt mig, skulle ju egentligen bara ha henne >.>


på tåget hem stötte jag på Othilia (stavas säkert inte så men aja), vilket va fett länge sen så det va lite kul x)


när jag e såhär hyper och glad så pratar jag ju lite mer med morsan och damn. hon kan va jävligt sassy, alltså därifrån jag fått det. jag hängde med henne in i affärn, frågade om glass, meddelade att chokladen nästan var slut och dansade lite. hon fortsätter kolla på köttdisken och suckar:


- Nu är du precis som Olof...


woah there now! xD Olof är den som retar gallfeber på alla, som studsar omkring som om han vore hög JÄMT och slukar ALLT i en enda tugga. ... jag är som Olof. daemn... Najs! :D


snackade med nicklas nu ikväll och ah.. du märker ju vilket humör jag är på nu... han vill lura i mig kokain, jag tycker det är viktigt att följa sina drömmar så sa att han gärna fick försöka xD först kom han fram till att han skulle lägga det i min kaffe, för vi märker ändå ingen skillnad, men jag dricker ju aldrig kaffe så då attackerade han det jag håller mest kärt, min juice. (ni fattar att jag inte faktiskt är såhär besatt av juice som jag utger mig för på bloggen va??) 


- det va värre

din sneaky bastard
men då måste du åka hem till mig
ha!
- so?
no problem
- du gillar inte att vara hos mig...
du SKA inte gilla det iaf >.>
- ..
men
jag ska bara infektera din juice med droger
behöver liksom inte stanna där 24/7
oh, jaha, ja men då så.
mamma: v... vad gör du här?
du: oh nä nä, ingenting, ska bara infektera din dotters juice med droger, comprendo?
mamma: ... potatis. du behöver äta potatis
shit
jag e trött
lyssna inte på mig och glöm det här tills imorgon
fort!
- nope
not gonna happen
skriver det på fb nu
taggar dig med btw :3
hahah, wanna....fuck you
- ...
det kom plötsligt
xD
- du med!
ooooohhhh
åh gud...

ibland... alltså bara ibland...


men nu är klockan mycket och jag har ingen bild! va e det här! *fixar det lite snabbt*


     

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards