Direktlänk till inlägg 1 april 2013

IKEAx2

Av Sofia von Boqvist - 1 april 2013 22:31

urka burka va jag e trött... två dagar, på rad, med ikea... hrm, inget jag rekomenderar precis xD och ah du kanske minns den där joggingturen i fredags jag gjorde så bagatell-aktig..? it really wasn't....it really wasn't.. det va nog den största bedrift jag lyckats med det här året och då har jag fått A på något arbete i skolan också xD så ah. kort sagt har jag rört mig mer de här senaste dagarna än typ hela året sammanlagt. typ. nästan iaf. och en sak jag glömde berätta om igår va att när jag skulle gå på toa inne på A6 så har dom MOTHER FUCKNG BLÅTT NEON-LJUS I HELA FUCKING TOAN!!! >.>'' alltså hela båset. inte bara toan eller nått sånt festligt. ALLT lystes upp av blå neon-ljus i en så sjukt stark färg att man fick knipa ihop ögonen för att se ngt alls! kände mig som en playboy-kanin som kommit fel va fan. tänk någon stackars tant som kommer in där, hon måste ju dö av hjärtklappning eller nått.... jag är inte klaustrofobisk över huvud taget men fan.... gör man verkligen så? människor....


jag har börjat med en ny smart grej idag och de e att jag skriver en liten minneslapp på mobilen så fort det är ngt jag vill komma ihåg att jag ska blogga om! :D så slipper jag glömma hälften :3 för ja, så fort det händer ngt i mitt liv så kommer följdtanken "hrm, det här skulle nog göra sig bra på bloggen" ... det har blivit mitt liv...


ah men så idag pkte jag in till stan för att möta upp Irene så vi skulle ta bussen till göteborg och så till Ikea ^^ är det konstigt att jag tycker fasligt mkt om att åka tåg och buss? det är så rogivande och mysigt på något vis! tur det för de är seriöst typ det enda jag ser fram emot med sommarlovet, fritidskort! jag ska åka till gbg var och varannan dag och bara sitta på kaféer och käka glass och kolla in alla dödligt fräcka typer det finns x3


ååååh när man hör somliga låtar och vet EXAKT hur man spelar dem på guitar hero..... fan vad länge sen det va! jag va rätt duktig ska du veta! mina mått mätt alltså ;)


ja-a du... vi kollade väl runt på ikea... igen... och kollade i lite affärer och käkade lite glass och sprang rakt in i ett helt HAV av rea-böcker!!! O.O  så jag kunde inte hindra mig själv, köpte Dean Koontz - Vansinne, trooor inte jag har den iaf... den verkade ascool... x3 ska börja läsa den så snart som möjligt! typ efter harry potter seriöen och den andra dean koontz boken jag håller på med... .... suck sofia.


sen efter en del om och men lyckades vi hitta vägen hem x) så är rätt nöjd med dagen för det va trevligt, roligt att bara gå och tjöta om inte annat^^ vi löser så mycket problem! hon är min kurator fast bättre för hon får ha personliga åsikter xD


hrm... det va så fint väder att jag till och med hade kjol idag.... jisses... det händer inte ofta vill jag lova! ;) kan ju också bero på att jag är sjukt sämst på att handla kläder... om det inte är tröjor förstås ^^;


när jag kom hem så va syrran och Lovis på besök så Lovis fick sin present av mig (en grön liten huvtröja med ett hjärta som det stod busunge på) som hon stolt sprang omkring med sen x3 och så fick jag min försenade påskmiddag, har ju inte varit hemma på evigheter... tror jag åt typ 20 av morsans köttbullar xD sen tog hon bort dom, fanns nog typ en kvar... xD den ryker imorrn vill jag lova... >:D på tal om imorgon, fan, jag ska jobba. börjar 9. URK. funderar på att sätta åldersgräns på affären när jag är där. ingen över 18 får komma in. så vill du göra mig glad tycker jag du ska koma till affären för jag kommer ha så jävla sjukt astråkigt så blääää! om det inte mot förmodan sker ett mirakel och vi får folkstormning. men det händer inte särskilt ofta vill jag lova.. vad är grejen med att öppna nio btw!? vad är det för en tid? va är de för fel på gamla vanliga hederliga 10?? D: säkert något riktigt sugigt och sent aprilskämt... äre det går jag hem och lägger mig igen så får de fan sköta det själva.


inga bilder idag folks, sorry men vet du hur jävla trött jag är eller?! xD mina ben VÄRKER! fast de gör dom alltid när suttit i samma ställning i typ tre timmar...... men ändå! ska försöka sova iaf lite innan jag ska upp igen så natti natti!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards