Direktlänk till inlägg 4 april 2013

vad jag utsätter mig för om dagarna....

Av Sofia von Boqvist - 4 april 2013 21:46

visst sa jag att den här dagen skulle bli spännande?? Synd bara att jag är så trött hela tiden att jag aldrig orkar berätta om det ordentligt, men ska göra ett tappert försök nu, för din skull! ;)


vaknade fucking 6 imorse. när sa jag NÅNSIN att DET va okej!? >.>' dessutom va magen i uppror då så kunde inte somna om, morsan tror det är magsjukan så hon rör mig inte... :3 vilket jag inte håller med om men min lilla mage har gjort sig påmind lite plågsamt lite då och då under hela dan... men det va så mkt jag ville göra idag så jag sa fuck it, borstade katten, hävde i mig lite avslagen cola och gav mig iväg mot tågstationen! därmed åkte jag till borgstena för att utsätta mig för parkour med ... fem snubbar och en lillknatte. och ja... jag är övertalad... det är ganska kul x3 och så dålig är jag inte!! :D jag menar, jag lever ju, bara det va lite oväntat inte sant?? ;D TYVÄRR så va jag för upptagen med att suga i mig kunskap och utföra självmordsförsök att jag inte tagit några bilder eller ens filmat :/

men innan så fick jag lov att hänga med Albin på fyrhjulingen hem till honom, eftersom mitt tåg gick så tidigt. Så ah, har nu kritiserat allt jag kunde hitta på hans rum, facerapeat honom och fått veta att de har en katt vid namn Mjukis... Sådan husse sådan .. katt? ;)

samma visa blev det efter träningen så nu e jag sjukt sugen på att köra fyrhjuling igen :( sa det till morsan:


- Jag vill ha en fyrhjuling! :D

- ... Jaha, då får du jobba länge.

- ...


suck >.>


det är kaaaaallt.... och min mage hatar mig... kan bero på att jag vägrat äta mer än en banan och druckit lite juice. men nääää! (till mitt försvar så tappar jag aptiten vääldigt fort vid minsta lilla tecken på yrsel/sjukdom/emotionell ostabilitet/ngt som inte är helt okej)

jag tror jag gör som så att jag fryser ingenting på dagen för jag samlar ihop all kyla och upplever sen allt på samma gång när jag sitter hemma i min varma säng! aja, då kan jag inte gnälla över någon iaf! eller ah, förutom du som läser bloggen, men då får du fan skylla dig själv, dumma människa....


nä men för att återgå till parkouren (berättar lite mer för antar att jag inte kommer orka blogga på den andra bloggen ikväll) så va det ju bara Albin och Erik som faktiskt kunde så de agerade lärare. Albin studsade omkring och ville testa ALLT och allra helst få oss noobs att testa ALLT medans Erik tog det lite lugnare och agerade bromskloss när han såg risker för dödsfall i Albins planer... I övrigt tycker jag ju de va bra lärare, inte för att de jobbade med den mest motiverade klassen du kan tänka dig ;) Jag, Max, Karl och nån snubbe som tydligen kallas Fhager.. 

Albin:


- Nu testar vi framåtvolt då allihopa! :D


Erik:

- Nej! Albin! Inga volter!

- Joo, de kan få testa! :D

- Och vad gör vi om någon landar på nacken??

- Vi gör ingenting. Vi bara springer... :D


stabilt, väldigt stabilt... tur att morsan inte fick se det... xD


men så småningom var jag hemma i ljung igen, kollade om de behövde hjälp på trädgårn (vilket de behövde men jag sket i det då... x) och drog sen hem till Sara för att lägga mig i hennes säng och softa lite :3 vilket fick ett abrupt slut när hennes tre småglin till kusiner kom instörtande... eller små och små, fan de hade ju växt minst en kilometer sen jag såg dem sist! >.> rättså snart var de omöjligt att vistas i sängen längre för de har kommit på att jag under somliga omständigheter är kittlig... dessutom var det ganska trångt i saras rum med fyra tjejer och två killar... (sandra va där också) så vi gav oss ut på promenad, efter smärre vredesutbrott på valle. fan vad glad jag e att jag inte har småsyskon, jag hade ju seriöst mördat dem eller nått... men han fick bevisa för mig att han faktiskt KAN bugga och då blev jag lite stolt och förlät honom.

sen sniffade de godispulver, skrapade upp armbågar och åkte linbanan rakt ner i vattenpölen under.... det va jag smart nog att filma dock, tack och lov!



här är lite andra bilder jag tog, t.e.x favoritsysselsättningen denna eftermiddag (förutom att vara extremt korkad):



och naturligtvis ett intimt moment för valle och sandra.... ;) (så intimt det kan bli för den stackarn, valle)



seeen... körde deras far hem mig och ah... nu sitter jag här... och överväger seriöst att gå och lägga mig ganska omgående efter det här och hoppas på det bästa, att jag faktiskt kommer ihåg att blogga på den andra bloggen!


saknar er människor! let me know if you're there!


japp, nepp, nu tänker jag skita i den här verksamheten och sova! natti natti<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards