Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Uhm...aj...

Av Sofia von Boqvist - 5 april 2013 09:15

Okej så när jag vaknade imorse blev jag först värsta lycklig för min mage gjorde inte alls ont längre (iaf inte när jag väl vaknat, även om edn fortfarande inte är helt samarbetsvillig så vi avvaktar med fat föda lite till) men det fick jag sota för... Det visade sig att den bara lagt av med sitt muppiga uppförande av medlidande. Jag tror jag har en inre blödning i vänster höft. Eller nått. Och höger axel är helt obrukbar. Vänster axel protesterar också men inte lika skarpt. Och mina lår! De tyckte inte alls det va en finfin ide att gå upp för någon trappa. Så det skippar vi nog idag. Får sova på soffan ikväll eller nått....

Så nu kvarstår frågan... va fan fick jag det här eländet ifrån!? >.> okej så jag är förvarnad om träningsvärken man får av parkour, men va fan, jag gjorde inte så mkt! det kan va de mörbultande  krigen med saras kusiner lite senare också. men antar att kombinationen, det faktum att jag faktiskt rört mig nånstans, inte va så bra... får genast sluta med detta. leva på mitt rum som en bunker och hota med att svälta ihjäl om inte mamma kommer upp med mat. ja. det låter som en bra plan. det gör vi.


Juice är som mitt kaffe. Tror dessutom jag dricker ungefär lika mkt juice som mamma dricker kaffe, det är därför hon blev så förskräckt när hon kom på att jag hade ett beroende.... nä men seriöst, det är först efter det att jag fått i mig juice på morgonen som jag vaknar hyfsat och blir kontaktbar utan större fara för sitt liv.


Och nu är det väl någon som flippar ur för ja herre gud! nu bloggar hon på morgonen! AH MAH GAD! Vad händer då!?!?! vad som händer är att jag behövde prata av mig lite innan jag drar till jobbet för att stå där, helt ensam, och vänta på kunder en hel dag. Eller vara skitsur för att jag får alla jobb ingen annan vill ha, typ städa toan eller så. Och detta innebär att jag är befriad från att blogga ikväll när jag e skittrött, om det inte faktiskt hänt ngt under dan, vilket jag betvivlar STARKT. Känner på mig att det blir en tråkig dag. Känner för en tråkig dag. Jag hatar människor. Så det här ska nog bli bra^^


Folk brukar säga att jag ska bli kurator eller något liknande där man hjälper människor... Vilket jag i princip redan är, för mina vänner, och alla andra med som känner att de vill prata med mig för den delen... och jag har kommit på varför det är såhär. För att jag är skitkorkad! :D Nä men seriöst, jag har ingen som helst självbevarelsedrift. Vilket innebär att jag är blåögd som fan och tror gott om alla, lever efter ordspråket "Främlingar är vänner jag inte känner" (jadå, det kommer med största sannolikhet få mig mördad en dag. det eller min nyfikenhet.) och öppnar därför upp mig väääldigt lätt. vill väldigt gärna att folk ska veta mycket om mig, vill att folk ska förstå och har inga som helst problem att berätta saker om mig själv för folk jag just träffat eller bara knappt känner. Inte förens nu på senare dar har jag fått anledningar att hålla käft om en del, men va fan.
iaf, vad jag menar är att människor har lättare för att prata om saker de tycker är svårt med någon som gett dem en del av sig själva de skulle kunna skada dem med. Jag har alltså redan visat en svaghet och då känns det tryggare, när man inte är någon överhöghet liksom. Alltid misstänkt att det varit ngt sånt här men aldrig lyckats sätta fingret på det, tills jag en dag, ha! tills jag såg en quote-bild på tumblr... ;D



aaah, tumblr<3 svaret på alla mina problem.


en annan sak jag tänkt på e att jag fullkomligt hatar att vara tonåring. Inte nog med att man är för gammal för hälften av allt som e kul och för ung för den andra hälften, nä nä, vi måste leva med de här jävla hormonerna också! Aldrig kan man lita på sig själv för man vet inte riktigt om det är en riktig känsla eller om den kommer vara förbi nästa vecka. Och för en som tänker sönder allting blir det här ganska förödande...


men shit! nu har ju all min tid försvunnit! skit också! kommer sent till jobbet idag dåra, aja, see ya soon douchebags!<3

 
 
Ingen bild

Gissa vem xD

8 april 2013 22:39

Sa ju att du skulle dö av parkour fjantarsel! Även om det kommer lite senare!

Sofia von Boqvist

8 april 2013 22:43

hahahahaha, du ska få se, vänta du bara... vänta du bara.... xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards