Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Deep shit man!

Av Sofia von Boqvist - 6 april 2013 23:05

*kan riktigt känna finnarna slå sig till ro efter all choklad...* Jaha, så idag har vi "firat" emma! x) men en sak i taget! Vi vet ju alla hur sjukt mysig jag är på morgonen, till och med morsan brukar ha vett att åtminstone knacka först, men inte idag inte.... idag kommer hon inspringandes och räcker fram en blöt mobil (hennes tegelsten va blöt då hon tydligen diskade) utan ett ord.... jag helt yrvaken:


- V..va...?


i mitt huvud:


- åh herre gud nu ringer dom från skolan. jag har kuggat i allt. säkert krossat ett fönster. åh gud det måste vara polisen från den där gången då jag va fem och snodde en chokladkaka. fan nu har hon fått veta allt. jag är så körd. det va säkert när jag pratade om majja härom dan. fan fan fan... vad har jag gjort... mitt liv är över...


mamma:

- Här. Prata.


jag är vid det här laget så vettskrämd att jag inte ens kommer ihåg att vara pissed, tar mobilen och säger hej bara för att få tystnad som svar. vem det än var la på. jag börjar återfå talförmågan:


- Vem va de..?

- Det va Linnea. Hon är så trött att hon måste sitta ner på jobbet.

- Ehum... jaha..?


ungefär här börjar det gå upp för mig.... hon vill att jag ska jobba. nu. -.-' med andra ord måste jag ta mig upp, få på mig kläder OCH käka frukost inom loppet av en kvart. jag hann inte ens duscha. vilket morsan ser när jag sitter och tvingar i mig lite vedervärdig musli med ungefär lika vidrig, bitter a-fil:


- Vad ska du göra åt håret idag då? Ta hatten?


ursäkta va? nuuu tar vi det lugnt här va... ser det SÅ hemskt ut!? när morsan VILL att jag ska ta på mig hatt, då är det fan illa. inte såå länge sen hon gömde den för att hindra mig från att ha den på mig.... 

sen kom det också:


- Du har tvätt i källarn.

- Mm.

- Som behöver hängas upp. Du vet det va?

- Mm.

- Jo, jag skulle väl kunna hänga up den sen... om du hjälper till idag. och så får du ju ta ner den själv.



suck... så jag åkte väl till trädgårn. jobbade där till ett, alltså faktiskt jobbade den här gången x) 


har ca 1300 låtar på datorn och hoppar över ca 1000 av dem varje gång...


sen på vägen hem köpte jag lite jordgubbar, lite choklad (ganska mycket), en del marsmellows... hur fan stavas det... *kollar upp de* marshmallows. marshmallows. va fan är det för en stavning? från och med nu heter det mjukisgodis. så ja, för sen vid tre, eller ah, fem i tre kom sara och sandra. med andra ord stod jag fortfarande i duschen då, vilket de naturligtvis va tvugna att skriva på min facebook... och tydligen så skrev sara bajs till alla i klassloggen. vilket INGEN reagerar på!! alla bah:


- Nä vi låter henne vara ett psykfall där för sig själv... det är säkert någon annan som vet hur man hanterar det...


>.>' tog aslång tid innan jag upptäckte det ju!! och riktigt kul blev det när man helt plötsligt får en notis som säger "Kurt någonting har accepterat din vänförfrågan!" med en bild på en 40-årig gubbe intill. "Jo men nu lade hon ju till mig först och då är det säkert lagligt höhöhöhö" THANKS A LOT ASSHOLES.

gustav joinade oss snart och gillade red tube åt mig, vilket jag dock såg och kunde åtgärda fort. sen bytte jag lösenord och upptäckte att ledtråden till mitt förra va "doggy-style" ..... let's just leave it there....


nä men min present till emma bestod väl mest av choklad xD vi smälte ner ca 300g marabou och doppade jordgubbar och mjukisgodis i det, de fick äta upp de mjukisgodis som blev över så tog jag resterna av chokladen iställe x3


det finns INGET som retar upp en människa mer än att tala lugnt med den när den är helt rasande och står och skriker. morsan stampade till och med i golvet som jag gör ibland x) Familjemöte imorgon dåra :3 Erik lovade att komma så det ska bli trevligt^^


Tänk om jag la ner lika mycket tid på läxor som jag lägger ner på bloggande. Jag skulle vara den bästa elev Sverige nånsin skådat. Bloggade i två timmar igår och fick ihop 10sidor, times new roman, typsnitt 13. Alltid sagt att jag ska göra om mitt liv till en bok en dag. Eller ah, jag ska hyra någon som gör det åt mig. För det skulle bara ta typ tre livstider annars....


juste! nu kom jag på vad jag drömde inatt! Det va en massa människor som åkte tåg.. vi skulle kolla på folk som upträdde med sina katter. De gjorde dem till åtlöje, pratade åt dem osv. En kvinna protesterade och erkände sin kärlek för katten, en kärlek hon känt sen hon fick katten som liten. Så hon satte stopp för allting. Då var jag helt plötsligt i en lägenhet, jag va en liten flicka på 8 år och såg hur Ed Sheeran satt med huvudet i händerna samtidigt som stora vakter vände upp och ned på hela lägenheten och tog alla hans saker. Han hade också en katt. Jag frågade varför de tog alla hans saker och han berättade att han satt i skiten riktigt. Tydligen hade han grundat hela kattgrejen och nu hatade alla han för att han utnyttjat katterna så. Helt plötsligt var jag en spion som var tvungen att hitta en väg ut innan polisen/pressen hittade honom. Jag hittade en lufttrumma och fick ut alla. Därifrån skulle vi följa studsande bollar, särskilt en liten blå/vit målad. För den var nyckeln till en ny lägenhet vi skulle köpa. För att hitta den lägenheten var vi tvugna att se vart bollen studsade....

Tyda den om du kan!!


Började kolla på Skins ikväll x3 Sara har tjatat om den serien hur länge som helst nu, så jag gav det väl en chans  och jesus christ... det är fett awesome, och störande och intressant och seriöst. this dude exists:



Sir, your appearance is bothering me. Please hand it over.


då vet vi vad jag ska göra hela denna natten x3 har ju kollat färdigt på supernatural nu så är väl på tiden x) fast egentligen har jag typ... tre andra serier jag påbörjat men inte avslutat... aja, problem for future sofia.


har det hänt ngt mer idag mån tro eller kan jag återgå till serien? hmm... jo juste! Tänkte påminna vem nu idioten är som läser till slutet av mina inlägg, att vi bör veta vad vi ska snacka om på det muntliga nationella talet i svenska efter lovet... om någon har ngt bra tips så vet jag inte alls vad jag ska snacka om x) wiihoo...


aja, later folks!<3

 
 
Ingen bild

Bajs igen då :3

7 april 2013 00:07

Gissa vem :stare:
Äntligen!!!!!! :la: Maxxie är MIN OwO Och du är oblitigerad att shippa Toxxie x3

Sofia von Boqvist

7 april 2013 01:38

OM jag gör!! xD
Du läser min blogg!! :la:

 
Ingen bild

Sandra

7 april 2013 01:03

Åh min älskade Nicho <33333333 du kommer också att shippa Toxxie sen x3

Sofia von Boqvist

7 april 2013 01:39

hahahahah, vadå sen?! Redan listat ut att det är dem jag ska shippa serru ;) men fan... chris är för charmig to be alive..... x3

 
Ingen bild

Sandra

7 april 2013 11:47

Men visst är han OwO Fast jag har min Tony x3

Sofia von Boqvist

7 april 2013 14:19

Jaaa, we like them bad boys ;3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards