Direktlänk till inlägg 23 april 2013

dumt. dumt. dumt.

Av Sofia von Boqvist - 23 april 2013 22:08

åh gud... ja det här va garanterat ett av mina dummare beslut... Cornela skickade snap chat till mig idag. Hon ville ut och springa, med mig. Åh så bra, tänker du, nu slipper ju Sofia springa själv varje gång, det blir astrevligt! :D mm. vi behöver nog lägga till att den här människan rider varje dag, tränar utöver det och är allmänt atletisk sen födseln. för att inte tala om världens hurtigaste pushare... jag brukar springa lite lagom nu såhär i början, då är jag nöjd och kommer levande ur skiten liksom. Nu var cornelia med och erm, ah, jag/vi (hon sprang ett extra varv medans jag strechade.........) sprang samma sträcka på 3 min mindre än jag är van vid. det låter kanske inte så mycket men jag svär, jag trodde jag skulle spy >.> mitt hat va så starkt att enda anledningen till att jag inte dödade henne där på fläcken var att blodsmaken i munnen vittnade om att om jag gjorde någon onödig rörelse alls så skulle jag också stryka med. Jag kan ju liksom inte skämma ut mig totalt, så kan ju inte vara sämre än henne liksom! Och sen hennes eviga uppmuntran, hennes hela tiden nyfunna sätt att pusha mig lite längre, lite till. jag kan ju inte göra henne besviken! D: när hon ansträngt sig så för att jag ska lyckas får jag ju fan se till att göra det också, för hennes skull!! frasen "Ah, men det var bra ändå Sofia :)" är så vedervärdig att jag får kalla kårar av att bara tänka på den.... men nog tjötat om det här! det kände ju bra efteråt, eller ah, en stund efteråt, när det slutat snurra....


och nu skrev johannes till mig.... till skillnad från mig hade han inte glömt löftet om att dra med mig på ngt på valborg xD det kan bli spännande det här... jag vet en hel del som kommer slå mig i huvudet och säga att det är en idiotisk ide men va fan, någon gång får jag väl göra ngt åtminstone NÄSTAN som vanliga tonåringr sysslar med... x) tydligen ska jag hänga med han OAVSETT vad han bestämmer sig för att göra.. ser nästan fram emot valborg nu xD första gången på typ ... ah sen nånsin.


nationellt prov idag då! :D läsa, svenska, lättaste, gick på dryga timmen, va ganska kul, ganska lätt, men ändå utmanande så ah, jag är nöjd^^ vad det än visar nu så kommer det visa hur jag ligger till bra :)

dock är Stalin-lärarn helt skoningslös så vi hade både matte och no efter detta. köpte mig ett kinderägg för det sa min sofia att jag förtjänat :3 älskar kinderägg x33 dock får man ju inga ice age leksaker i!! D: bara miffade flygplan typ >.>


oooch nä. vet du vad. jag är svintrött. det blir kort idag... fan... jag som tänkt vara värsta kreativ. aja, det får bli imorgon, då jag inte ska springa, plugga eller något annat dumt!


see ya folks!<3


I'm sorry.

I'm sorry I'll never mean it

I promised you a happy ending

but you managed to break it completely

I turned to the other side

I searched for light and found my sun

I searched for happiness and found my smile...

/Ett stycke ur mitt senaste projekt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards