Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Bra dag for the win!

Av Sofia von Boqvist - 25 april 2013 22:01

idag har gått typ helt som planerat! :D nationella provet gick relativt bra, satt i ca en timme, skrev om skönhetsideal och kom fram till att man inte borde lägga sig i vad andra människor gör med sina kroppar, alla borde få göra som de vill typ. 595 ord efter lite beskärning.. heh. Aja, tror det gick hyfsat, med sånna här prov vet man ju sällan säkert! men fan, sen fick vi vänta i fucking EVIGHETER innan nästa lektion skulle börja... först va vi utanför salen för vi hade ju bytt datorer och eftersom inte alla blev klara samtidigt fick man vackert vänta. Det va rätt lugnt, etta kom en stund också så ah :3 men sen när Mohammed kom ut med min dator har jag ju fått abstinensbesvär och utbrister därför helt utan att tänka mig för:


- ÅH MOHAMMED JAG HAR ALDRIG BLIVIT SÅ GLAD ATT SE DIG!! :D


... det va väl kanske inte årets snällaste kommentar meen... jag menade inget illa om det hjälper? x)


Min sofia konstaterade åt mig att vi då bestämt skulle äta mat i skolan innan historian, jag va smått skeptisk till den så kallade indiska grytan. och med all rätt visade det sig, blaskigt, gult, slemmigt vatten med om än möjligt ännu mer creepy "grönsaker" i. vegetariskt. på riktigt. De kan ju inte på allvar påstå att de skulle vilja äta det där själva ens! Jag menar kom igen! det finns en anledning till varför alla lärare har med sig lunchlådor >.> det första min sofia sa va:


- Oj.. Haha, hrm, det ser inte så ... Sofia-vänligt ut... x)


ha! Nej! det gjorde det verkligen inte! fuck that fuckery så vi gick till kafeterian så jag kunde köpa mig lite proviant.

sen satte vi oss utanför salen i typ timtal och spelade spel/tjötade/utbytte musik :3 va fan skulle jag gjort utan henne? så forever alone.. x)


historian utnyttjades som sovstund, vette fan vad de tjötades om, 1800-talet tror jag... men sen! sen blev det tåget till herrljunga! så efter att ha hört sara h tjöta om justin bieber konsären hela vägen till tåget så knatade jag in på kunskapskällan till ett minst sagt varmt välkomnande x) kramkalas :') fick träffa massa gamla vänner igen! Min lilla Hanna och Ida och Simon och Robin och aaah. så :3 men sen letade jag rätt på hilding, där pontus kom och mötte mig och jag va på så bra humör så hela högen fick kramar, både han, hilding och sebbe ^^ sen tjötade vi väl, de gjorde sig redo för avfärd, pontus lämnade hilda i mina händer ngt motvilligt och vi fortsatte tjöta med allt folk. att käfta med de gubbarna igen känns nästan som att vara tillbaka på altorp.. fan, på ett sätt saknar jag verkligen den tiden. men ska ändå bli skönt att komma tillbaka till min klass imorgon x) är det bara jag som tycker att för mycket av nya situationer av mycket uppståndelse måste åtföljas av viss rutin och lugn för att jag ska fungera? ... typ nu, nu ska jag läsa lite harry potter och varva ner mina stackars nerver... fan spelat lol hela kvällen, efter att ha sprungit en runda, så redan där är man ju smått drained.. xD först med sebbe, hilda, pontus och co. och sen med albin, max, mattis, robin och co. nervbrytande som as xD jag måste verkligen bli bra på lol. det här funkar ju inte. jag kan ju inte hålla på och klassas som en minus 3-spelare för mitt lag xD


såå ah, kan se om jag ska slänga in någon liten tumblr-bild, i övrigt får ni hare så bra, see ya!<3


"when a cute boy accidentally bumps into you"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards