Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Fifty fifty you know?

Av Sofia von Boqvist - 26 april 2013 22:29

jag är så jävla trött och ska upp 5 imorgon så det här blir då fan inte långt, den saken är ju säker.


idag har varit en sån där 50/50 dag. den började asdåligt, min Sofia var inte i skolan så hade extrema abstinensbesvär där en stund och började föreställa mig krashade bussar och grejer... Jag tittar för mkt på film.  Sen gick det bara downhill from there, jag lovar, har jag inte henne där som håller koll på mig har jag fan inte koll på någonting! mitt lilla fodral med kontokort och busskort i till exempel. borta. wiihoo. asså du förstår inte i hur stor utsträckning det suger. inte nog med att jag fick spärra mitt kort och inte har några pengar alls (inte på mobilen heller för den delen, de tog slut igår, tänkte fyllt på idag men ah, det gick ju lysande) så måste jag betala resan till och från borås varje dag tills jag får mitt nya busskort och sen hundra spänn för själva busskortet.kontokortet vet jag inte hur vi ska göra med. helt ärligt orkar jag inte bry mig längre. det löser väl sig på något sätt. Hilda skulle beskriva varför iden på att jag skulle utföra massa avancerad parkour inte va en bra ide igår; "Jo grejen med Sofia är att varje gång hon ska göra något, laga mat, eller hoppa, eller gå, så går något fel liksom. Det bara blir så." ... true story bro!

jo, och sen tyska nationellt prov, läsa. asså fan, jag tror itne jag överdriver när jag säger att jag fattade noll av ungefär 70%av hela det där jävla häftet. tror seriöst jag kommer få F på det. awesome.

orientering på gympan är väl inte heller det bästa jag vet riktigt, vilket antonio garanterat inte håller med om. fan den mannen e ju knäpp på riktigt.


men sen började turen vända så smått, Irene hämtade upp mig på skolan och vi åkte direkt hem till henne för att lasta på skräp på vagnen och köra det till soptippen, vilket gick asbra, vi hann med allt i tid och blev helt klara. dessutom hjälpte hennes son till, Fredrik, en verkligt störtskön snubbe så det va trevligt^^

va det ju då dags för parkour, vilket också gick suveränt. Pratade lite mer med tränarn om lite av varje, även där en verkligt sjysst människa, trevligt, när man träffar sjyssta människor mellan alla rötägg :3 Jag va med lite mer idag, iförd jeans.. inte att rekomendera men fan ingen failar lika snyggt som jag! möjligtvis albin men va fan. de kan ändå ta sig över hindret hyffsat snyggt majoriteten av gångerna, jag crashlandar ALLTID, rätt kul ändå xD om allt går enligt planerna börjar jag nästa vecka for real^^


som vanligt får ni en liten teaser dåra, låt oss alla förtränga att jag låter rätt märkligt för helt seriöst. det tränarn gör här är fett coolt och allmänt awesome och det är garanterat INTE så jag landar. heh.



på stationen sen så fick jag syn på Simon, Andreas och Eric från altorp, så de tvingade jag att sitta med mig och Albin, de accepterade varandra fort så det va nog rätt lugnt ;) så kul att träffa lite mer gammalt folk, och simon igen, träffade han igår ju, rekord eller nått! O: så ah, till och med tågresan hem var riktigt trivsam. men dagen slutar inte där, när jag kommer hem visar de sig att morsan och lars köpt pizza såååå då får jag ju med givetvis :33 kebab och bacon on pizza =   


men nu, efter att ha tjötat med lite folk som plikten kräver och fått tummen ur röven och framställt ett acceptabelt inlägg där istället så ska jag fan sova! natti natti!

 
 
Ingen bild

Sandra

27 april 2013 17:19

Detdär såg SJUKT KUL ut owo

Sofia von Boqvist

27 april 2013 19:49

Och SJUKT svårt owo xD

 
Ingen bild

Sandra

27 april 2013 20:47

Kan tänka mig det, fast nästan så att man vill prova x'D

Sofia von Boqvist

27 april 2013 22:14

haha, jag vill då inte bevittna några dödsfall xD

 
Ingen bild

Sandra

28 april 2013 12:08

Får man hänga med nån gång och kolla på? x)

Sofia von Boqvist

28 april 2013 22:14

får du säkert^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards