Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Snygg kille hit och kulturvecka dit!

Av Sofia von Boqvist - 29 april 2013 20:22

Idag är en sån där dag som jag verkligen skulle skitit i allting, om jag hade något att skita i. Vilket är en viss skillnad mot i vanliga fall då jag inte skiter i saker och ting, jag tänker att jag ska göra dem men det blir aldrig riktigt av, that's all.. men ikväll tror jag nog jag ska läsa HP och kolla skins till sent, vi har ändå sovmorgon imorrn och jag känner för att fucka upp mig själv lite extra, kanske lite popcorn också! :3 om man vågar gå ner förstås... Lars är på krigsstigen och morsan har säkert en mass aonödiga frågor att ställa.... dessutom orkar jag inte dra på mig byxor igen. hmm, tufft val.


TYDLIGEN så håller vi på och bygger om någonting. Jag vet inte vad det är men jag vet att det är byggarbetare här på de onaturliga timmarna av dygnet och slår med hammare i husväggen. när jag kom hem såg vardagsrummet ut såhär:



lars kanske tror jag har något med det att göra, han brukar ju misstänka att jag har rave-partyn lite då och då... hmm... om någon frågar så har jag inte ens sett det, fan vilket liv det skulle bli om de visste att jag sett det men inte gjort något åt det.... men JAG har inte bett om någon ombyggnad, tvärt om faktiskt! >.> vi har snart ingen trädgård kvar, hälften är occuperad av höns, en del av mammas trädgårdsland, en del till lars uppfinningar och nu ska tydligen resten gå åt till något... som.. jag vet inte, jag har inte besvärat mig med att fråga! jaja!


imorgon ska jag tydligen dra till skövde! där ska jag möta upp med johannes och sen åker vi till hans tjej där någon dude som kallas sebbe tydligen skulle närvara också, vi fyra ska tydligen grilla och sen slagga där. tror morsan satte maten i halsen men det går säkert bra! fast fan, är det sånt här pissväder vägrar jag vistas utomhus! det kan dom fetglömma >.> dock funderar jag på om jag orkar göra ngt åt mina gräsligt fula naglar eller om jag ska fortsätta leka bonnlurk med lite skit under naglarna. oh well.


idag va första dagen på kulturveckan och det märks minsann xD vattenkrig här och tal där. dock ett nationellt prov, skriftiligt, i tyska som fuckade upp stämningen för mig lite. och den här samhällsuppgiften alltså! va faaaeeen..... han har ju verkligen lyckats samla allt vi nånsin jobbat med till ett stort jävla massivt arbete. jag kommer faila så grovt. det här kan man ju inte göra i sista stund, det måste man ju, typ, planera till! O.O meen! religionen blev inställd iaf :33 typ hela klassen ville närvara vid smiska fisk-tävlingen x) dock blev den inställd, inte för att någon gick tillbaka till lektionen, inte ens min sofia faktiskt ;) dock stannade jag kvar en stund (efter lite om och men) och råkade då stöta på ali... jag försökte att inte skapa ögonkontakt men då frågar han min ryggtavla hur det gick med fisken.... jag:


- Ööööh, hehe, jo, erm, det gick väl.. öh, bra? *skyndar mig därifrån*


smidigt sofia, riktigt bra jobbat! ;) 


tror ni jag kan smyga upp en clementin till eller finns det risk att hon stryper mig..? de stora frågorna i mitt liv... kämpigt... 


men här är den nya snyggingen i skins! :D


 


okej så för att hitta den bilden både googlade jag och sökte lite på tumblr. det första som komemr upp som förslag på google är "skins freddie dies" och citat på tumblr som "of all the deaths, his was the scariest" ... I swear to god, om han dör så ragequittar jag så jävla hårt. sara den ondskefulla lilla jäveln måste verkligen älska se mig bli fäst vid helt fel personer. fucking hell.


nä nu ska vi skita i det också, smuggla upp en clemetin, utan byxor, och fortsätta trampa ner mina känslor. fan jag är inte skapt att se sån skit, jag känner aaalldeles för mkt medlidande. 


see ya guys!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards