Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 3 mars 2013 21:35

Happ, då har man vart på dejt med sara då. ;) Alltså min sara, sara b. Nä men när jag satt mig tillrätta i sängen, efter att ha suttit vid min gamla skola och läst ut Harry Potter och de vises sten, och just skulle slå på filmen så smsar hon.. Såå jag fick för mig att vi skulle dra till borås, halv sex på kvällen. Vilket vi gjorde, jag upptäckte att jag ju i själva verket va stenrik (nu finns det ett ord som heter så, ja) så vi åt på kinaresturang.^^ Insåg själva hur likt det va en dejt och kom fram till att det måste vara den andra, vi såg Ice Age 4 på bio också ytterst spontant en annan gång :3 

Efter att ha käkat så ute, själva, betalat med kort och grejer tyckte vi ju allt att vi tjänat ihop till en hel del vuxenpoäng. Givetvis gjorde vi oss snart av med dem genom att flämta frenetiskt så man kunde se andedräkten bli till rök, som en drake :D


Erkänn du trodde jag gått ut med en kille? trololololol.... xD


Oh! Fick just ett sms från min Sofia som påminner om IV-valen! De hade jag helt glömt, tur jag gjorde dem i fredags!! Så jag påminner väl er också då, kan ju vara behövligt ;) IV-VAL FOLKS, ALLTSÅ INDIVIDUELLT VAL! hehe..."val".. nevermind.


Tagga skola imorgon nu då! Wiihooo..... Men frukta icke mina små vänner! Nästa vecka (alltså inte imorgon utan veckan efter det) har vi ju studiedag på både måndan och tisdan! :D Woop Woop! :D .... men soft! då kan jag ju dra till min bror och vara där en extra natt! Awesome :3


nu det stora valet.... ska jag gå och lägga mig, ska jag blogga på den andra bloggen eller ska jag måla naglarna? insåg just hur fjortiss alltsammans blev.. så jag skiter i naglarna rent rebelliskt och bloggar liiite för att gå och lägga mig sen, det är bra plan! See ya!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards