Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 4 mars 2013 16:06

lika bra att få det här överstökat innan jag börjar slappna av!


idag fick vi en ny bajsig uppgift på samhällen, naturligtvis så ska vi jobba i våra studiegrupper och svara på frågor som han skickat ut via pim. sen ska vi redovisa för skiten, muntligt, alla får redovisa för varsin fråga liksom fast man vet inte vilken av de frågor gruppen fått man själv ska få... jag gjorde det just en hel massa mer invecklat än det va. svara på frågor helt enkelt! och jag lovar! det är igelkotten själv som kommit på dem!! jag menar, kolla in den här inledningen!!


"I samband med arvsdelningen efter Albertus Andersson samlade sig de efterlevande.

Dessa personer var Albertus syster Brynhilda, hans (Albertus) son Thaddeus, Albertus fru Gwendalyn (Thaddeus är son till Gwendalyn & Albertus), Albertus f d fru Isolde, Isolde & Albertus barn Gretchen & Winston, även Isoldes dotter Daisy (från ett tidigare förhållande) var med.


Några andra som också var med (ej släktingar) var Winstons sambo Titti, Winston & Tittis dotter Mercedes (hon ska egentligen stå i listan med släktingar), Daisys man Brynolf, Daisys och Brynolfs son Nicodemus, Thaddeus flickvän Iris och Gretchens pojkvän Joar."

 

vem. döper. sitt. barn. till. Mercedes?! Eller Bryynolf!??? och dessa relationer! Som en dålig fucking dokusåpa -.-' och vem gillar dokusåpor liksom? >.>

 

däremot räddades dagen en aning då vi hade inställd tyska, den lyckan!!! Ni anar inte hur mkt 98% av alla tyskaelever hatar tyska, och våra lärare är alltid galna och friska. alltid. men inte idag tralalalalaaaaaaa :D

 

Religionen ägnades åt att "plugga på provet" ... majoriteten av klassen spelade väl tetris och förfärades av det faktum att vi ska ha matte prov på de två senaste kapitlen om två veckor. Vad sägs om att vi startar en arg mobb mot lärarn? nä juste, det går ju inte, FÖR HON ÄR ALDRIG DÄR!!! 

 

Sen har jag och Albin slagit vad. Ah, ni fattar redan där att det här inte kan vara ngt bra. Nä, från och med imorgon får vi bara äta frukt och grönsaker. Bara dricka hundraprocentig juice, vatten eller te. Den som ger upp först förlorar. Om han vinner, ska han få lösenordet till den här bloggen, tydligen vill han göra egna inlägg...? >.>' iaf, men eftersom jag tänkt göra detta som ett experiment redan innan vinner jag bara nöjet av att vara bättre än han, i det också ;)

 

nu ringer en okänd telefon från nedervåningen.... men jag tänker fan inte svara! >.> sitter så skönt :3

 

jo, juste, berättade om vadet för mamma, mentalt förbereda henne liksom. som jag misstänkte så tyckte hon det va en idiotisk ide och hon vägrar stå för någon frukt. men nu får jag ingen utskällning när jag skippar kvällsmat xD

 

nuuuu ska jag ÄNTLIGEN kolla på min film! och dricka honungsmjölk och käka pizza-smörgås, om inte den kalnat vid det här laget.... :( aja, see ya guys!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards