Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 20 mars 2013 19:15

fan va kallt det ska vara då! D: kan ju inte gå ut över huvud taget! Hade velat gå på promenad ikväll men fuck that. lär väl dö i köldskador isf.


Den här dagen har varit riktigt bra faktiskt! :D minus kylan då, men låt oss bortse från den. Jag va inte trött imorse när jag vaknade, hör och häpna! Hade massa tid och tåget va dessutom sent så allt va heelt lugnt! ^^ repetition på geometri på matten så det va soft, eller ah. Faatima och Albin i kombination. Hrm, nej. Bara...nej. Faatima försökte spotta på hans bänk och tillsammans anklagade de mig för att ha kidnappat en katt i mitt datafodral ... wtf? Really? suck.. Sen fick jag en lapp om det också, allt skrivet med hashtags och lite yolo och lite swag också. Fantastiskt, mitt liv är nu komplett. vet du vad!? du ska få se en annan kul bild jag fick under min skoltid!



hahaha, gissa vem det är?? ;) det är jag!! :D Ett porträtt målat av Simon Filippson på en osedvanligt tråkig so-lektion xD

när jag letade efter den hittade jag också typ det enda jag nånsin gjorde på slöjdlektionerna:


 


Det första är en ren protest i luffarslöjden, hatade den där skiten. så jag bara gjorde ngt tjafs samtidigt som jag "bråkade" med grabbarna, därav katastrof-resultatet.. xD Meen vikarien som vi hade då blev helt ifrån sig... han älskade den!! Påstod att jag lätt kunde höja mitt betyg i bild och sätta upp den på väggen och grejer... jag bah nu tar vi det jääävligt lugnt här va! jag hade inte ens tänkt ta med den hem!! Men när jag sa det såg han så besviken ut att jag konkade hem träbiten iaf....

Det senare är en giljotin, för så morbid är jag! :D Nä men läraren va skitglad, den va nämligen jävligt svår å göra och jag vet inte hur många gånger jag fick göra om delar/hela skiten, dessutom ägnade jag en hel lektion åt att bara vässa det där bladet! Så den funkar, gör rätt ont kan jag upplysa dig om... x) Men ja, den står faktiskt i min bokhylla! För den är jag faktiskt stolt över till skillnad från ... typ allt jag nånsin gjort med händerna xD


Mushu och jag har återförenats btw, hon sov hos mig inatt, och fick eget täcke så vi bråkade inte ens om det x3


sen vart det lunch, som jag spenderade med min Sofia tills hon skulle redovisa på samhällen. Men det riktigt roliag va att vi sen fick veta att även engelskan var inställd, så jag hade kunnat åka hem på lunchen om jag bara vetat det! suck! Så jag fick tyvärr säga nej till Johan som ville ha sällskap innan sin träning för att hinna med två-tåget hem :/ Istället gick jag med Albin bara för att upptäcka att även etta skulle med det tåget, så vi tre satt ihop hela vägen... dumt. Jag har nu blivit tvungen att byta kod på mobilen (slår nu in den gamla en gång innan den nya, VARJE GÅNG) och mobbad, petad på, kittlad, nypt, terroriserad och fan vet allt! Folk har en förmåga att gadda ihop sig mot mig! Ska inte introducera mina vänner för varandra i fortsättningen >.>' snorungar. Drack upp min monster gjorde de också! D: ochnu ska jag tydligen hänga med och kolla parkour på fredag... mm.. juste... jag skulle göra det ja... *överväger om mentalsjukhus inte vore en så dum ide trots allt* därefter sover jag förhoppningsvis hos irene :3 dagen efter ska vi fira Caroline som fyllt år och på söndag drar jag, etta och sara till göteborg för att handla någon kul färg på chock vi ska proppa i mitt hår! :D finally! En planerad, kul helg! På måndag sen så pallrar Johannes sig till Borås dessutom så då blir det ännu en sak att se fram emot, fantastiskt! Det går bra nu! :D


Väl framme i ljung så skulle jag iväg och jobba så jag knatade väl dit, va på oerhört bra humör (antagligen pga monstern) och lyckades choppa av en bit av tummen... Ja jag vet inte men jag har skalat av en bit av skinnet på tummen och tre jack lyckades jag placera där med! Det känns helkonstigt! D: Så sen var jag halvt handikappad resten av tiden. Speciellt då jag lyckades tappa en hel låda blommor på marken. Särskilt då. ...


och nu sitter jag här och fryser som fan! fast, det är liksom kallt, men inte tillräckligt kallt för att man ska orka ta på sig en tröja! Ska börja öva på talet snart så jag kan få det precis så dramatiskt som jag tänkt mig! :3


jag är på såhär konstigt humör... nästan... nästan som om jag vill städa.... bäst jag sätter mig på tumblr en stund sen så det inte blir ngt permament! det ska jag nog göra nu faktiskt! Ska se om jag inte kan hjälpa Nicklas sprida sin blogg där med^^ See ya soon folks!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards