Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 23 mars 2013 23:35

minns du i mitt förra inlägg (om du läste det) då jag sa att jag tänkte fixa en bild till dig men vägrade när jag glömt slå på sökskyddet på google och fick upp lite ... disturbing pictures... jag drömde fan mardröm om en inatt. och jag ska klistra in den här bara så att du också kan drömma mardrömmar om den sen.



*bläddrar förbi så jag slipper se när ja skriver*

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

jag tycker helt seriöst att den är skitäcklig. röda ögon. döda ögon. tomma ögon. malplacerat. usch! 

drömde även att hogwarts var bäckäng och att onda trollkarlar tagit över den så moody höll oss fånna inne i byggnaden och tvingade oss att följa strikta regler. en efter en hjärntvättades alla glada, spralliga ungdomar och förvandlades till uttryckslösa lydiga elever med slickat hår. tittar jag på för mycket film, kollar upp för mkt konstig fakta på internet eller är jag bara allmänt störd?


nä men naturligtvis hittade jag en hel del att köpa idag. en tröja till Lovis tex :3 syrran-grön med ett hjärta som det står busunge över, stod bara lovis över hela den x3 lite annat krafs och världens snyggaste blå hoodie-tröja x33 är helt fucking kär i den. dessutom är jag fett snygg och awesome bara så du vet. nä men helt seriöst, varför får killar alla snygga kläder för? fuck that liksom.


sen skulle man då pallra sig iväg till Carolin för att äta lite mat och spela lite spel till hennes födelsedags ära x) trevligt trevligt! Helt plötsligt hör jag mig själv häva ur mig:


- Ah, mamma, jag vill börja på parkour. *brett flin*


ehum, vad sa du sa du?! jag hade tänkt mig att jag fortfarande övervägde den här saken mkt noga och absolut inte bestämt mig för någonting! men de e klart, OM jag ska göra skiten i denna kungens tid är det nog bäst att börja mjuka upp henne nu. får ta upp det stötvis. idag gick sådär, carolines pojkvän hade tydligen tränat det lite och de hade en gemensam vän som gjorde sånt och ah, jo, han höll väl kanske inte med om att det va helt säkert.. på tal om parkour förresten! när jag satt där på en av tjockmattorna och Erik just avslutat sina försök att slå bakåtvolt utan sele, vilket han lyckades med rätt hyffsat tycker jag faktiskt ^^ ja då så vänder han sig mot mig som om det just då går upp för honom att jag är där och säger:


- Du! Du är ju tjej!?

- Ehum, jaaa?

- Nu när du sett mig göra en bakåtvolt, vill du slita kläderna av mig då?

- *sätter i princip luft i halsen* Eh va?! O.O'

- Ja, vill du slita kläderna av mig då? :)


upprepar han vänligt som om jag inte hört vad han sa.. vid det här laget har Albin dykt upp intill lagom för att höra mig svara:


- Asså jag är en väldigt pryd människa *käft snorungar, jag är pryd* så jag vill inte slita kläderna av någon!!

- Oh okej.


märker att det inte riktigt va svaret han ville ha så jag lägger till:


- Meen det va väldigt snyggt gjort! x)


ungefär här är Albin lika chockad som mig och stöter fram:


- VAD frågade han!??

- Om jag ville slita kläderna av honom...

- Va!? Och du sa NEJ!??

- >.>' ja, jag är en pryd människa. >.>


Den dagen jag begriper mig på killar asså... jag lovar att skriva en bok då.. Det enda jag lärt mig so far är "När du tror att näää, så dum kan han inte va, så är han just så dum och lite till" tested and true.


men när jag sa till henne på vägen hem att jag skulle med dom och lära mig grunderna typ så sa hon bara suck. det är ett tyst medgivande så om jag spelar mina kort väl så har jag vägen öppen och kan bestämma då. ^^


egentligen borde jag avsluta inlägget jag började på förut till min andra blogg men fan, jag e trött ju :( om man skulle ta och dryga lite och sen sova? mot tumblr! bye bye folks!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards