Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 10 mars 2013 23:13

Ikväll tänkte jag blogga om en snubbe, men kom på bättre tankar. xD blivit jävligt paranoid angående bloggandet, det är inte ens en crush liksom, bara en intressant typ men näää... ni får väl fråga så ska ja berätta men det behöver ju kanske inte hamna på internet...


MEN VA UTE OCH BUGGADE IKVÄLL!!!! Såå najs, eller ah, låt mig ta det i ordning! Jag har aldrig varit ute bland främmande folk och buggat på egen hand liksom, och nu va jag med Olof och Sara, så de dansade ju med varandra liksom. Ofta går man på sånt här med sin partner, men är man forever alone får man väl göra det bästa utav det då! Men såhär kommer det ju alltid vara på alla ställen, det finns de man skulle kunna mörda för att få dansa med i en evighet typ och så finns det de som får låtarna att framstå som OÄNDLIGA... Typ svettiga gubbar som tycker det är lite väl trevligt att dansa med mig... Men man får ta lite av båda delar. Och nu råkar det ju vara så att min bror dansar asbra, och mkt förr framför allt, sen är han den mest sociala människa du kan tänka dig, helt sjukt! Så han känner ju typ alla där, sp de som buggar bra... hehehehe.... En snubbe heter Mikael, träffat honom en gång förut (som jag minns) då jag va med Olof på någon kurs-grej och han är sjuuuukt duktig på att dansa! O.o det ser så jävla coolt ut när han liksom bara glider omkring på golvet, tar inte så många riktiga steg liksom utan för med händerna, skickligt! Tänk om pojkspolingarna i min ålder kunde inse hur attraktivt det är med en kille som är duktig på dans.... Alltså DANS, inte det där vifta på händerna hoppa omkring dansen alla kör med på fester osv, då ser man ju mest handikappad ut. 

Men det visade sig att Mikael varit med typ hela min uppväxt xD Bra där Sofia, verkligen fantastiskt minne. -.-' Nä men han har gått i skolan tillsammans med mina syskon och varit typ deras bästa vän och grejer, kommer inte ihåg ett skvatt av honom.... *känner mig som en skitstövel* men han kommer tydligen ihåg mig, som en jobbig unge som bet och rev mina syskon hela tiden...... (A) jag va ett speciellt barn! Kul att det är så folk kommer ihåg mig som liten också... men han försäkrade mig om att de säkert förtjänade det! nog känner han mina syskon alltid ja..... x)


Alla som jag dansade med ikväll bjöd jag faktiskt upp själv, vilket jag är jävligt stolt över! Att jag har mod och stake nog att göra sånt! Det där tjafset med att det bara är killen som får bjuda upp tycker jag är bullshit. Va fan, tjejen vill väl dansa precis lika mkt som han eller? Gör ngt åt saken då! Sen hjälper det nog mitt självförtroende en del att det inte fanns en kotte i min egen ålder. Fast man får ju titta ändå, eller hur... ;) De i 20-års åldern fanns det faktiskt  ett par st som såg riktigt bra ut! Och en kille var antingen homo eller bi, så han hade lärt sig dansa som både och! Så fräckt! Sånt gör mig så glad, se han svänga runt med någon förvånad snubbe där, så roligt! Eller de riktigt gamla tanter eller farbröderna som vågar sig ut i de extremt snabba danserna, återställer också en del av hoppet för mänskligheten! Att se folk ha roligt med varandra, trots att det är främlingar, att se svenskar stöta ihop med varandra utan att bli helt förstenade i chock. ;)


Innan detta spektakel så åt vi ute på kinaresturang, Olof, Sara och jag. Hon har passerat testet btw, vi har haft hur trevligt som helst och tror hon kan va riktigt nyttig för bror min ^^ Men det jag tänkte säga var att när jag stod i kön så kom det in två killar och den ena av dem tittade på mig. Alltså inte bara tittade utan ögonkontakt ill-stirrade! Jag brukar inte märka sånt för jag är allmänt blind och känslor som en sten, men det va lite svårt att missa xD han kanske kände igen mig? :)


Vaknade 20 över sex imorse istället -.-' men inatt ska jag fan inte vakna en enda gång pga halsbränna!! hittade en liten burk med tabletter mot skiten i olofs kylskåp så ska sno en sån :3


nu vill jag blogga på den andra bloggen om min snubbe innan jag går och lägger mig också! så natti natti folks!<3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards