Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 17 mars 2013 22:51

*kommer på att jag inte har en, utan två bloggar att sköta fem min innan jag ska sova* hiii guys! Okej så idag har varit en extremt tråkig dag så blir inget långt.. dessutom har jag gjort ett patetiskt försök till att måla naglarna. seriöst, I was not born for that shit! men men, imorgon har jag ny hårfärg och ny frisyr om du ser mig så tror inte naglarna ska dra till sig alltför mkt uppmärksamhet... förutom att jag ger dem uppmärksamhet nu... och pratar om dem som bortskämda barn... okej jag släpper det nu.


Pappa och Erik kom på besök hos syrran innan och vi käkade våfflor, ledsen men jag gillar verkligen inte konceptet med att ha relativt anständig mat (våfflor är ju typ som pannkakor) och blanda ihop det med grädde och sylt och glass och grejer... nä, sånt gör mig bara illamående! tror dock jag glömde käka kvällsmat tack vare det... hrm.. vem vet, kanske drömmer om mat inatt då? ;)


började läsa andra harry potter-boken, så nu är man beroende av den. Bra böcker tröttnar man inte på, oavsett hur många gånger man läser dem. Egentligen borde jag läsa alla verk av Dean Koontz och Stephen Lynch plus alla andra böcker jag har i bokhyllan som jag ännu inte gett mig in på... Men det är bra! Då har jag alltid något att läsa :3


Sen är det ju den här helfestliga grejen med att Lars och morsan satt upp regler för när jag ska sova, lika bra jag berättar för det kommer bli fler sånna här sista minuten-inlägg, tro mig. Klockan elva på vardagar ska jag ha stängt ner och gått och lagt mig, vilket det är en minut kvar till nu. Och jo, att gå över tiden med så mycket som en minut kommer upptäckas och i värsta fall stängs internetet av... och vet du vad som händer dåååå? :D då försvinner allt jag skrivit upp i tomma intet. Needless to say så är mornarna efter en sån "incident" ingen dans på rosor... Men ah, så jag måste dra nu! Vi höres imorgon kära vän! Byeeee!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards