Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 18 mars 2013 22:33

uuuuggghhh.... shit va jag e trött... och så huvudvärk så är conceptet helt.. >.> skiter i om jag har sovmorgon imorrn, jag ska sova så snart jag bara kan! men! jag kan faktiskt ta halv 11-tåget in x33 sen tio min in på matten så ska jag ha hälsosamtal så ser riktigt fram emot morgondagen! :D minus det här med att jag ska ha muntlig redovisning om anorexia, ngt jag garanterat inte pluggat på. texten är gjord iaf, alltid något.. den veckan är fan helt sjuk! samhäll muntlig idag, no muntlig imorrn, svenska muntlig på torsdag, religion muntlig på fredag och så den skriftliga inlämningen i idrott på fredag. och så jobba en timme varje dag efter skolan, hej hopp! och nu smsar irene för att prata i telefon också.... jag tror inte jag hinner det på 20min... fasen också.


jo så jag pallrade mig upp, efter att ha sovit förbi ALLA alarm, typ fem på mobilen och en klocka... och sen bege sig iväg till frisören. På tåget in så försökte jag komma underfund med hur man slår på slumpning på en iPhone när man lyssnar på musik... så jag satt väl och fipplade med den en bra stund, drog i allt och vips. Så hade jag höjt till högsta möjliga volym, hoppat tre cm ur stolen och satt sen och flämtade förskräckt. Tyckte alla andra skulle se lika vettskrämda men det va visst bara jag som betedde mig som om någon just försökt skjuta mig men missat på håret... så jag gav genast upp mitt försök att hitta slumpning. så inte värt det.


men sen fick jag fixa håret hos Carolin och då va allt bra igen x) blev riktigt bra, är nöjd :3 men ska nog allt dra med mig etta eller sara, eller båda två xD till göteborg så ska vi köpa någon kul färg på chock man kan experimentera lite med :3 de va det va det första mamma sa, att det va skönt att det inte blev någon konstig färg iaf. SÅ SYND FÖR DET BLIRE! sen.


och så muntligt i samhäll, gick rätt bra faktiskt^^ resterande del av tiden, alltså lunchrasten spenderades med Josefine och Albin, man har ju liksom aldrig tråkigt, men aldrig lugnt heller om man säger så... x)


muntligt på tyskan. hemskt. vill inte prata om det.


och religionen var nätt och jämt uthärdlig, som vanligt. är det verkligen BARA jag som tror det mannen har slått över till lite smått ... galen? idag kollade vi på film och som vanligt sitter han och kommenterar till, varnade för att det var en del sex och våldsamheter men lovade att säga till så vi kunde titta bort.... jag bara... alltså... nä... För det första, det "sensuella" bestod av en man som gav en kvinna lite av sin mat. Wow, you really got deep huh? Det våldsamma var en svart skärm med lite lyktor, alltså ett gäng krigare med facklor som försökte döda Abraham. tydligen. när de nästan lyckas skriker läraren i "NEEJ" i ren förskräckelse. i alla sånger klappar han med i takt. och när kvinnan ska föda barn meddelar han att nu vet vi vad som väntar oss. För att inte tala om hans min när han meddelade vad det va för film, bibeln, fast filmatiserad! och ser ungefär lika glad ut som om han just sagt att det står en glasbil med magnum utanför bara till er! :D så nä, det hade jag klarat mig fin fint utan.... 


jag råkar tycka skolan är så fantalastiskt kul att jag dessutom gick med på att stanna kvar en stund och göra klart min och sofias muntliga redovisning med henne.. Men det va rätt chill ändå, vi ska prata om dödshjälp, är typ helt klara, hon ska bara göre en power-point och jag ska hitta ett youtube klipp... det kan ju bli spännande, söka igenom youtube efter filmer om dödshjälp, jag lär ju garanterat hamna på den mörka sidan en eller ett par hundra gånger xD


sen jobba en timme efter skolan innan jag pallrade mig hem till sara.^^ simpel guide i att skrämma slag på mig (förutom att höja volymen till max) är att peta mig i örat/nacken, jag KOMMER ju karate-choppa av armen på dig utan att tveka en sekund. eller som Nicklas, som frågar var jag är när jag står uttråkad i affären och sen meddelar att han kommer över om 2 minuter.... nä... det gör du så fan heller, du bor i borås tölp! fast jag hade ett ngt mer hysteriskt anfall för att det är sån jag är av naturen, folk kan inte göra hur oväntade prylar som helst, garanterat inte att göra oväntad, orimlig sak och sedan sluta svara. då kommer jag ju gå i taket. dock va det bara ett skämt så jag har utlovat stryk nästa gång vi ses ;) meeeen, han har en blogg! :D så stolt! var inte länge sen han mobbade mig för att jag har blogg! för han hatar bloggar och nu har han en själv! jag blir så stolt xD Klicka här och överlev din internetfristelse en stund till^^ Jag vet att den är på engelska era lata jävlar, men den är faktiskt riktigt bra, så bete dig!


va det ngt mer jag ville säga idag eller för klockan är mkt och jag är cptrött... har inte borstat tänderna heller.. kul... någon kommer bli suuur... jag känner det på mig! xD


efter den här harry potter boken ska jag nog läsa lite skräck, känner för stephen lynch. hans böcker brukar vara riktigt vrickade, det blir nog bra^^ bara väntar på att Lovis ska bli lite äldre så hon fattar vad man säger och kan njuta utav att man läser för henne, då ska jag läsa alla möjliga sorters börcker för henne, jämt! hon har ju redan fått höra lite ur "Hur kunde hon" och "Carrie", iaf tills syrran lyft bort henne därifrån... xD hon ska bli lika morbid som jag mehehehe >:3


nä nu är det sova tajm! natti natti guys!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards