Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 7 mars 2013 19:01

angående min fruktdiet så köpte mamma pizza till kvällsmat. no more words needed. (det va jääääävligt gott, och så choklad mmm, aldrig smakat bättre!)


sen har vi ju tyska-prov imorgon och ah, jag har naturligtvis inte boken med mig hem såååå sorry! men pluggar visst inte till det heller......


Hade redovisning på engelskan och ah, det gick nog rätt bra :) pratade om de maffia-gäng som finns på fängelset Nelson Mandela satt i och läraren verkade intresserad så det gick nog bra :) de flesta lärare jag stött på är oftast lika morbida som jag ju!

Övriga skulle plugga på ord, adjektiv, 60st vi ska kunna till nästa torsdag tror jag bestämt! står här till vänster om inte annat. grejen med den spalten är att alla läxor jag känner till och åtminstone kommer försöka plugga till, det som inte står där kommer jag med största sannolikhet också missa och inte kunna!


Matten va ännu värre än vanligt så jag jobbade lite på en gammal dikt, det här med funktioner och grafer och tabeller och grejer är inte riktigt min grej sååå...


På svenskan och historian va vi tydligen jäätte-duktiga så fick lång rast och sluta tidigare, elogé till klassen för det men seriöst, Ann-Marie är aaalldeles för snäll.... VET NI VAD JAG KAN TESTA!?!?? :D fick värsta snilleblixten! vad händer om jag duschar, ber mamma fläta håret (om hon kan det förutsättningsvis, för jag kan då fan inte) sover med det och sen tar ut dem imorgon innan skolan?? nä, jag har aldrig gjort det, för jag haaatar flätor, blev mobbad som liten ;) den här nyfikenheten jag har kommer bli min död en dag, jag svär. okej så att fläta håret är inte särskilt hemskt men vänta bara tills jag blir nyfiken på all möjlig mindre bra skit!


och på tal om nyfikenhet! jag kommer inte göra Ettas utmaning, jag är en mes, jag vet det, men asså näää... ibland får man kanske tänka lite längre än näsan räcker också x)


borde jag skämmas över att jag uppskattar en hel del av Lars Winnerbäcks musik?


gick till bibblan efter skolan, våran bibliotikarie är fucking awesome så det va trevligt^^


blääää... har jag ens ngt vettigt att säga? folk säger att de läser mina inlägg varje dag, att de läst allas information och aaaah jag fattar inte. jag begriper verkligen inte, DET ÄR JU CPMYCKET!!! O.o'


bara för att jag har så lite å säga för en gångs skull ska jag ge dig ett låt-tips, Pink – Timebomb (Bonus Track) sviiinbra, skulle nog inte överleva utan henne, tackar min Sofia djupt för att hon fick mig att lyssna på det albumet och återupptäcka P!nk :3


mamma kunde fläta mitt hår!! ska duscha nu då! spännande! gud mitt liv är ju tragiskt! det här är vad jag tycker e läskigt med att ha en öppen blogg, alla kan se vad jag håller på med i mitt tragiska liv, vilket är typ ingenting. inatt drömde jag om lol, om Ashe för att vara mer precis, det var awesome. Bara en sån sak liksom.


nä, nu ska vi sluta med de här dumheterna för ikväll! på schemat står duscha, hårfixning och supernatural, blandat med choklad och hallonfestis. varför plåga sig själv när det finns goda saker liksom? pizza till frukost, imorgon, t.ex ;D chaooo!<3

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards