Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Sofia von Boqvist - 21 mars 2013 19:52

men va fan... jag kom just på att idrottsgrejen inte ska vara inne förens imorgon 00.00 .... men borde antagligen göra klart den ikväll iaf. så har jag det överstökat liksom, som om jag nånsin tänkt så innan.. men det mesta ÄR ju faktiskt redan klart. ah, jag fixar det efter det här. och så bör jag väl kolla igenom vad jag ska säga på religionen imorgon, känns stabilt det här! x) men efter den här veckan är det inte så mycket sen, ett matteprov men va fan, hur svårt kan det va?


ännu en bra dag som för att göra den andra sällskap :3 *känner hur jag redan nu börjar låta som en kattant, det här är kritiskt* nä men försov mig inte, hittade till teatern vi skulle se på morgonen och fått lov av både lärare och elever att läsa upp någon dikt-sak inför dem på engelskan^^ men den här teatern va faktiskt riktigt riktigt bra! :D En midsommarnattsdröm hette den och ah, me like :3 de lyckades blanda in publiken på ett snyggt, roligt vis och herre gud vilka duktiga skådespelare det va eller!! i trean går de, så awesome!


en liten snutts obegriplig matteoch sen lunch... broccoli/kycklinggratäng... eller ah, det va väl en sås eller nått antar jag.. ooooch seeen.... svenska, jag höll mitt tal och tydligen så berörde jag  massan och grejer, najsbajs vare! sen testade jag spelet Simon skicka till mig igår, Prison Architeckt eller hur fan de stavas, kul är de iaf! Precis min typ av spel, fick avrätta en snubbe med elektriska stolen förut och ibland blir fan JAG orolig för min mentala hälsa....

men det räddade mig från åtminstone en halva av den utomordentligt astråkiga film vi kolla på, på historian. urk. hatar historia. men tror Ann-Marie fick dåligt samvete för att hon inte kunde byta plats på svenskan och historian (isf skulle de som hade tal kunnat gå hem efter)  för vi fick sluta typ en halvtimme tidigare x) soft!


Tjötade en stund med Amanda K innan jag pallrade mig iväg till tåget dock tjötade lite med Sara, tjötade lite med Malmback, en del med Albin och så vart man hemma. Typ. Stack till bibblan en stund först, bibliotikarien är fan bäst, så tjötade med henne i nån timma.


- Så hur är din relation till vuxna? 


jaaa du sjuksyster, lättare för att bli vän med dem kan jag ju garantera ;)


och nu är jag hemma och överväger om jag ska gå och lägga mig cp-tidigt eller få färdigt den där inlämningen, eller öva på religionen eller blogga på min andra blogg... behöver verkligen göra det, evigheter sen och har massor att berätta! suck! inte ikväll iaf... om man skulle ta och plugga/fixa naglarna.. de är så fula :( vi får se, skiter i det här stället nu iaf, see ya folks!<3


Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards