Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Ibland lyckas jag verkligen, inte sant?

Av Sofia von Boqvist - 26 mars 2013 20:26

okej jag är på betydligt bättre humör idag sååå ska jag sammanfatta gårdagen åt dig? :3 gårdagen sög x)


Först va jag överlycklig, dagen skulle bli perfekt, hade min nya fina, mysiga, awesomiga tröja, och det va vår ute!! :D behövde inte ens jacka ju! :D Så ingen jacka och därmed inget busskort. Så missade bussen. Ah, skoooj! Tog tåget iställe, kom försent, var tvungen att gå ifrån lektionen ännu mer, kom försent till nästa lektion också. Fick veta att jag fått E- på tyskan.... Morsan:


- Men så dåligt har väl du ALDRIG fått?! D:


hahahah, nuuuu tar vi det lugnt här va xD jag e inget underbarn, nog har jag legat på gränsen innan... *host i tyska host host jävla skitspråk hooooooost*


ah som grädde på moset var min Sofia inte i skolan heller, det va väl ungefär där som jag bara visste att den här dagen, inte skulle bli någon bra dag.... 


Sen kunde inte Johannes komma upp till Borås så jag fick inte träffa honom OCH va tvungen att åka och jobba tre timmar efter skolan. det här va jag när jag satt på tåget hem:



men för att återgå till jobbet... själv i en affär... utan så mkt som en endaste liten tant... HAR DU NÅGON ANING OM HUR JÄVLA TRÅKIGT DE E?! HÄR ÄR EN JÄVLA FILM FÖR Å VISA HUR JÄVLA TRÅKIGT DET FUCKING VA!! wow. en gång i tiden kunde jag inte förmå mig att säga ngt i starkare ordalag än "skit" ...



 

nej jag vet inte heller varför jag utsätter mig för de här.....


men jag uthärdade. och sen på vägen hem, med hörlurar och ah, i ljung liksom, så använder vi den här filmen för att demonstrera! xD



Tom Hansen, a.k.a hot ass dude and me. I 500 days of summer ;)


sen raderades mitt blogginlägg och jag kände verkligen inte för att utsätta mig för ÄNNU mer skit den dagen så började inte plugga inför dagens matte-prov förens imorse... på tåget....


Se så smidigt jag går över till att berätta om idag... ;) jo så matteprov va det ja... Tydligen va det så svårt att det inte var meningen att någon skulle klara allt.... >.> JA MEN TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DEN HJÄRTATTACKEN! >.>'' Svarade "inget" på en fråga, "nej tack" på en annan och då man skulle rita de symmetriska linjen ur en graf målade jag den här: om jag inte kan är det lika bra att ha lite kul åt de


meeen min Sofia va här idag så det va okej :3


hrm, vad mer? jo, ja, så jag fick jobba idag med, men det va också ganska okej för slapp vara själv lika länge (syrran stannade lite längre, tro inte att vi har kunder, herre gud) men höll på att upplösas i atomer i ren hunger (missade lunchen då jag snackade med Johan och Benjamin iställe x) ) så syrran fick vackert åka och köpa en pizza till mig :3 inte en riktig pizza-pizza nu alltså utan en sån, microvågspizza, asgott xD iaf, en sån, och ah, jag tror fan jag lyckats ta priset den här gången. På att misslyckas med matlagning alltså. Japp. Jag failade med att värma en pizza i micron. Hade nog kunnat döda nån med den. Lätt.


Kom hem och får veta att dom slängt min studsmatta! D: det blev jag faktiskt riktigt ledsen för, hade verkligen velat ha kvar den till sommarn och så :/


shit, fick extrem cravings efter kolsyrad ... nånting... vänta lite! ... jag ramlade just nerför halva trappan... tror jag drog axeln ur led eller nått... aj..

seriöst sofia, va inte det sånt man lyckades med när man va typ .. 10? suck. Ni människor som inte tror jag är så klumpig, tro mig, det trodde inte jag heller en lång tid, att jag bara överdrev och gjorde ett skämt utav det, ah, du vet. Men nope... inte ens det... fick upp en flaska julmust iaf, levande liksom... kommer säkert spilla i sängen.


Och så ska man ta och skriva den där debattartikeln idag med? äsch, jag ska bara ändra min text från talspråk till lite mer formelt språk, bör inte vara några större problem^^


Slog i en stolpe förut också. Ja alltså när jag gick hem från trädgårn, va sådär glad igen och ah, hoppade omkring och skulle slå till stolpen lite "lekfullt" ... jag slog ingen mer stolpe sen kan jag ju meddela... missbedömde kanske lite stolpens... hrm.. fasthet..


Aaaaah det här med puffkrig!!! Jag kan ju fan inte sluta! Är waaaay to stubborn for that shit! Så nu är jag fast i ett krig med Valle, jävla puffbarn. Det va ett bra namn. Puffunge. Hahah. Ska fan börja använda det xD


nä men jag ska försöka få ite gjort nu, see ya soon folks!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards