Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Mah girl-homies!

Av Sofia von Boqvist - 27 mars 2013 19:49

shit... nu e jag så sjukt trött och har en förjävla huvudvärk... varit glad hela dan och det är jobbigt! lagom manodepressivt där men wiho.


Idag har faktiskt varit en jäääävligt bra dag så antar at det måste vara lite förjävligt också, jämna plågor skare va! Nä men helt seriöst, på den sjuuukt tråkiga naturkunskapen idag, trodde helt seriöst jag skulle hoppa fram och strypa läraren. Hennes uttal!! man säger inte DN-AAA eller gåggle eller YOUUtube >.>' och sen att det handlar om celler och dna och molekyler och bajs är redan ... inte det roligaste jag vet men fortfarande intressant, tills hon börjar förklara all möjlig skit som typ hur en dragkedja fungerar... JAG VET HUR EN MOTHER FUCKING DRAGKEDJA FUNGER!! så ah. på den lektionen, konstigt nog, så kom jag å tänka på när min bror Erik va hemma hos oss för rätt länge sen, innan jag fick iPhone, och han va så stolt över sin app som gjorde att mobilen fungerade som en pistol :3 han skakade för att ladda, tryckte för att skjuta och så både lät och vibrerade den. Mindes att jag tänkte att en sån skulle jag vilja ha när jag fick iPhone så försökte hitta den. Men det tog lite tid, så inte förens vi stod utanför matte-salen hade jag hittat tre olika appar som förvandlade min mobil till ett helt fucking vapenförråd och en där man övar på att skjuta x3 Mitt liv va äntligen fulländat :') helt seriöst, inte haft så kul på evigheter! Inte sen jag och Nicklas spelade det där cowboy-skjuta-döda-spelet-jag-aldrig-kommer-ihåg-namnet-på och han fick en höna att poffa bort i ett moln av fjädrar och lite blod.. Och sen hur jag föreställde mig att morsans hönor skulle ha samma effekt om jag släppte laptopen på dem från balkongen :33 testade aldrig, sannolikheten för att datorn skulle gå sönder va för stor och trodde mig inte få tillräcklig med kraft för att få det poffande ljudet om jag stod på marken.. :/

Så ah, har sprungit omkring och dödat massa människor med den... x3 ska bli fucking pro. Ska bli min nya livsuppgift. Lära mig alla vapen, hur de fungerar och vilka de passar bäst att använda dem mot. Min favorit än så länge e spas-12, för den e jääävligt badass x3 ska skjuta mamma vid ngt oväntat tillfälle och se vad som händer.... >:3 och vad skulle hända om man fyrade av den på bussen nån dag, du vet när det är så sjukt mkt folk!? undra just hur många som skulle få panik.. mehehehe...


tippspromenad på tyskan, aldrig varit med om en så onödig lektion, det ENDA jag lärt mig e att jag suger på tippspromenader på tyska (kom sist, 6/13) och att Ostern är påsk på tyska... *applåder*

Och så film på samhällen, helt obegriplig men rätt skoj :3 

Sedan lite engelska, som somliga dock missuppfattat som "timmen då vi retar upp sofia som mest! :D" as. Bara som exempel så glömde jag mitt nagelbajs hos sara sist ja va där, typ någon olja eller va fan de e, ska tydligen vara bra. Ah och naturligtvis så va hela kompaniet utom jag och sandra hemma hos sara innan de åkte till borås så mitt under engelskan får jag den här av etta:



Med kommentaren:

- Saknar du nåt?? :)

- ...

Inte nu längre

- Puss :)


Jag hatar er alla i ett litet kontrollerat raseri, ni vet det va? >.>

men jag överlevde utan att fysiskt döda någon och lyckades dessutom få med mig Sandra! Vi skulle nämligen möta upp Sara, Etta och Emma i knalle för att käka pizza :3 fast alla ville ha kebabrulle så ah, vi gjorde ännu ett tungt slag mot världens all anorexia och avrundade det hela med glass och choklad från hemmakväll ^^

tyvärr gick klockan rätt fort så vif cik snart knata iväg till tåget där vi flummar runt som fan xD jag:


- Haha! Ska vi vara riktigt jävla fjortiss och ta kort på våra siluetter eller?? ;D



Etta tittar irriterat på mig:


- Va fan e de?

- ..våra skuggor...? *pekar mot tågrälsen där våra skuggor syntes tydligt i gräset*

- Jaha, men säg det då! xD JAAA! Gör det! Vi kan skriva yolo med händerna så blir det ännu bättre!! :D


sååå här är det resultatet xD


   


sen terroriserade vi alla på tåget med vidriga historier om vad vi gjorde när vi va små, sncka om störda ungar... jag blandade till giftiga häxbrygder (alltså FAKTISKT giftiga tack vare morsans exotiska avdelning på växter och ruttna ägg) och lekte våldtäckt, emma försökte döda etta och etta halkade i piss inne på toan på kyrkans barntimmar xD


hemma knarkade jag lite huvudvärkstabletter och överväger nu om det är värt att gå och lägga sig nu, alltså klockan nio, och plugga imorgon istället... vi har ju prov på 1700-talet och som vanligt har jag inte övat ett jävla piss men jag ORKAR inte  >.> dessutom, är man inte pigg och utvilad inför provet kommer det gå åt helvete ändå (en tes jag visserligen motbevisat mer än en gång) men ett argument som faktiskt e hållbart är att det är det sista som händer på dan, så har massa mördande lektioner att uttnyttja till mina studiers förfogande :3


va det ens ngt mer jag hade å säga? jag har lust att skriva ngt... ngt fanfiction-aktigt... men samtidigt så orkar jag inte... you feel me bro?


nä nu har det passerat den här gränsen då människor börjar prata me dmig och jag får inte ett skit gjort, nati natti folks!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards