Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

NP - matte imorrn....

Av Sofia von Boqvist - 20 maj 2013 22:22

Dam dam daaa... Dagen innan de stora nationella prove i matte. Och vet du vad? Jag har glömt boken i skolan!!! :D :D :D och inte pluggat NÅGONTING innan. orkar inte med mitt liv... Faatima lade upp i klassloggen med kommentaren "Just nu...":



och eftersom jag inte ens skulle få den där kvarten av pluggande så kände jag mig manad att svara med samma kommentar:   bara minuter efter det gjorde Mia likadant:   och sen var inte Albin sen att haka på han med:   ....våran klass alltså... dagen innan prov, vi är ju inte riktiga nånstans x) aja, yolo, eller va fan man säger, jag ligger ju åtminstone inte på F-linjen i vanliga fall så borde gå bra det här.


Jag trooor min mamma just vräckte upp dörren lite häftigt som om hon skulle påpeka något för sjuttioelfte gången men ... vände och gick på toa istället.... mystiskt.


Idag blev mina misstankar bekräftade, vi gör absolut ingenting vettigt på samhällen, alls. Kollar på någon asgammal polisfilm och har betygsnack. Jag behöver ta ledigt den lektionen på onsdag för då slutar jag en hel massa tidigare och kan åka till herrljunga och tjöta lite^^ på tyskan fick vi en gigantisk, asjobbig, uppgift och en utskällning typ om hur vi måste faktiskt LÄRA oss något på den här kursen.... who would have knew..?

och slutligen på religionen så fick vi lyssna på lite argumentationer, riktigt intressant och kul faktiskt xD känner att jag inte hittat alls mycket att redovisa på den fronten, men lite iaf x) vi har kommit fram till att det skulle bli som en atombomb (bokstavligt) om jag och selma skulle behövt argumentera mot varandra xD 


Jag skulle bra gärna vilja veta vad killar säger och hur de pratar när ingen annan är med, när det bara är han och grabbarna. Malmback påpekade att vi nog skulle bli ganska äcklade så jag släppte den förhoppningen rätt snabbt..


På vägen hem från tåget tjötade jag lite med .... Daanieel... tror jag han heter, iaf, knepigt det där, för vi tar samma väg hem typ varje dag men sällan vi faktiskt pratar. sen spelade jag lite lol med maffia och co., fick pizza med kebab och bacon OwO och gick på en liten promenad :3 nu när det regnat så häftigt så är det alldeles spegelblanka vattenpölar överallt. Jag har alltid gillat tanken på att de är fönster till en annan dimension... En medveten värld helt annorlunda gentemot våran... nu börjar jag bli trött... det märks... och så ska man upp fucking 5 imorgon... hur ska jag möjligtvis kunna vara utvilad och redo inför prov då?? D:


aja, får väl försöka göra det bästa av situationen och sova nu iställe... natti natti och lycka till nu imorgon människor!!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards