Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Mör och go, störtsköna bilder idag dessutom!

Av Sofia von Boqvist - 31 maj 2013 22:53

idag har fan varit en bra dag! inställd historia vilket innebar sovmorgon, chill religionslektion då vi hade lite redovisningar och lite argument. bland annat om legaliseringen av cannabis och nicklas har ju mentalt skadat mig där... okej så han har bara argumenterat med mig om det såååå många gånger att jag kan alla argument vid det här laget och börjar tvivla på min sak. för jag tycker verkligen inte att det ska bli lagligt, annat än i sjukvården. men jag argumenterade som om jag vore för det, väldigt för det... ville se om någon mer än jag fann det jobbigt att krossa de argumenten och så va visst fallet så nu är jag en hel massa mer positivt inställd till skiten, fan. fortfarande inte okej för liksom, kom igen, de måste gjort det olagligt av en anledning. men klassen blev nog lite chockad.. xD inte bara jag som argumenterade för;


 


aja, de får tro va de vill^^ i vilket fall, sen kollade vi färdigt på den otroligt kassa, extreemt barnvänliga filmen på tyskan. det sög. och så förväntar hon sig att vi ska göra uppgifter and shit också x) nooog. vi har väl typ en lektion kvar, glöm det.


lunch, inte för att jag åt... jo! nachos och annanas x) den delen av nachosen jag fick behålla för mig själv vill säga... snyltare!

efter det vart det dags för gymp och seriöst, den läraren har blivit spritt språngande galen. i gassande solsken skulle vi spela brännboll. jag gjorde väl typ som det var förväntat av mig när jag var i inne-laget men ute på plan satt jag lugnt och fint på gräset i skuggan. såg på medan bollen for förbi mig en bit bort och alla ropar på mig som om jag fktiskt skulle göra något åt det:


- Men Bosse!!! Ta bollen!!!

- Men den är ju långt bort! ;_;


den gången räddade Elin mig, men sen fick jag faktiskt ta den två gånger också, kämpigt, mkt kämpigt. 


på väg till bussen med erik, viktor, albin och max så fick erik för sig att bli en äkta swaggot, här är bildbevis på det:



oerhört stiligt! han snodde albins keps sen också och då vart det ju helt komplett! ;)


hemma hos irene tjötade vi om dittan och dattan för att sedan hämta upp grabbarna och tjöta hela vägen till parkouren xD finns fan ingen som den människan inte kan prata med, grabbarna berättar typ lika mycket och lika entusiastiskt för henne som om hon vore en snubbe i deras ålder. och nu har albin lärt henne yolo så det är kört. hoppet för mänskligheten är helt grusat nu i mina ögon. fan tragiskt.


på parkouren dock gick det jävligt bra!! så sjukt stolt över mig själv, även om jag har ont i både ben och fot nu x) men det är goa smärtor! satte flera saker idag även om det såklart behövs lite mer övning så klarade jag av dem! så jäkla gött känns det!! näst sista gången dock och det är ju smått deprimerande, jag har verkligen kommit in i rytmen och vant mig vid allting nu. jag gillar verkligen parkouren och framför allt folket där, så sjukt goa gubbar (tjejer är också gubbar i mina ögon) som jag kommer sakna aset under lovet nu. annan hemsk sak med sommarlov, asså ibland undrar jag hur folk kan tycka om det över huvud taget. okej det är gött att ha ledigt ett tag men är flera månader verkligen nödvändigt??

iaf, jo, så det gick bra, ingen dog, helt. albin klantarslet knäade sig själv i ansiktet dåra och förutom bulan på hakan som ser ut som en vindruva blivit ditknökad, fast blodig. så var hela munnen alldeles blodig också, pretty messy. han hade bitit sig i tungan med kindtänderna på båda sidor, såhär såg det ut när han sköljt munnen:



kvaliten är underbar för jag tog bara en snabb bild på begäran. de fick mig till att filma en del också and I gotta say, they did som pretty bit awesome stuff today that you will see in the video! som ska bli klar nu, orkar inte ha den där mer, oklar >.> i vilket fall så hoppade kevin, våran tränare, fem fucking meter, bara sådär, eller ah, med en viss ansträning men ändå, han klarade det. när dom gör sånna saker, liksom precis intill, så känns det lite komiskt att jag är där och bara tjohoo, här gör jag basics dåra   men det va chill, som sagt, jag gjorde bra ifrån mig idag, kändes bra^^ och grabbarna vill ju att jag ska vara med dom och träna, så det gör jag ju lite också, även om jag inte kan x) morsan skulle väl strypa mig om hon bara visste.... hon har gått med på att jag får en ny studsmatta btw!! :D hon har ju fyllt hela trädgårn med höns och min sofia hade en hon ville bli av med så jag tyckte jag kunde få ställa den i trädgårn för övning. vilket hon stridande gick med på x)


så fort jag klivit av tåget bemöts jag av sara som väntade på stationen, och det var jag med på, det visste jag liksom^^ men sen får jag syn på hennes tre kusiner och jag bara ... nä. så förutom myggbett och jävelskap har vi väl knatat omkring, jag på ömma ben, och flummat runt. ganska trevligt, ganska gött sätt att varva ner på, alltså typ. sen att valle aldrig riktigt beter sig, typ som att ta min mobil och a heeelt meningslösa bilder plus lite selfies; 



det är ju inte precis ngt främmande för mig...


har jag ngt mer å säga ikväll eller kan jag kanske sova en stund? ja! det låter som en bra ide för jag är så jävla trött xD see ya folks, hare bra!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia von Boqvist - 14 december 2014 20:18


Waaah det här va länge sedan... Har knappt vågat logga in här, eller knappt, jag har inte vågat logga in här ens, sen sista inlägget för... snart ett år sedan va fan xD Kollade upp det nu utan tanke på att faktiskt blogga men läste bara rubriken och ...

Av Sofia von Boqvist - 24 februari 2014 22:38


Eftersom jag inleder varje jävla inlägg med "åh jag är så trött!!" ska jag nog göra upp lite nya regler. Ska fortfarande försöka blogga varje vardag i skolan som vanligt men blir det för sent eller om det inte hänt ngt värt att nämna så tar jag det e...

Av Sofia von Boqvist - 20 februari 2014 20:41


Aldrig förr har det varit så hemskt att gå upp... fast de klart, det säger jag väl nästan varje morgon. Men det senaste har det börjat bli kritiskt, fick syrran att sjukanmäla mig till sista lektionen för jag orkade helt enkelt inte. Bara det att de ...

Av Sofia von Boqvist - 19 februari 2014 22:07


Tjo bros idag vart en speciell dag men jag börjar med gårdagen! Lite kort idag för vill hinna med annat, typ, sova xD    Min Sofia var ju inte i skolan igår så automatiskt sög dagen lite extra redan från början sen blev det ju inte bättre av att ...

Av Sofia von Boqvist - 17 februari 2014 22:08


She thought love was gonna save her, but love just never showed.   Första dagen efter lovet dåraaa. Givetvis så försov jag mig, vad annars liksom? Men åkte med morsan så hon kunde ju vänta de 7 minuter jag behövde extra ^^; Därefter vart det klas...

Presentation


Ah om du är här vet du antagligen vem jag är, men syftet med bloggen, människorna jag nämner o.s.v. ser du om du trycker på länken här under eller mitt fejs.

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du här?
 Detta är min första visit.
 En gång om dan.
 1-3 gånger i veckan.
 Lite då och då.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards